det är kul att åka MOppe


Idag så har jag varit på konfirmand träff det började kl 9 och då gick det ingen buss så jag tog moppen för första gången i år. Det kändes vekligen bra fast det va lite ovant. NÄr man har moppen känner min sig så fri Behövde inte ens tänka på att skynda mig till bussen så jag eric och en till kille kastade en boll som såg ut som en grape frukt och då ville jag bara äta upp den :P haha

Ikväll kanske jag ska vara med Eric oh Jonathan fast jag kanske måste vara barnvakt åt Elvis så jag får se. Annars blir det väl att spela gitarr <3 fast jag har ganska ont ett finger nu hoppas att jag får såndår gitarrförhårdnad som jesper har. Då gör det säkert inte lika ont :P

Sen så har jag och Ellen ett problem..... :\

Kommentarer
Postat av: Elleeen

ja det har vi verkligen?! ahh:S

läskitläskit

2010-04-24 @ 18:39:17
URL: http://ellenellenn.blogg.se/
Postat av: ida

Proböem?:S

2010-04-25 @ 00:57:58
URL: http://pellersson.blogg.se/
Postat av: JD

vadå för problem? :/

2010-04-25 @ 11:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0