God påsk



Idag så har jag tagit lite påskbilder på ägg för att det är gott :) Har nyss kommit på ett det är gott att ha ägg på knäckebröd. Sedan bakade jag lite bullar fast jag tror att vi hade en massa i frysen men jag tycker mest om dom som jag bakar för då är det inte så mycket kanel på och så är de saftiga. Men jag gillar typ alla bullar men jag kände helt enkelt för att baka

Medans jag bakade så knackade det på dörren och då stod en liten påskärring där och räckte fram en lapp där det stod god påsk. Blev typ glad för det brukar inte va så många barn som kommer och påskar här för att man måste som svänga av från vägen. Men jag sprang och hämtade en godispåse och tömde typ hela satt hon fick mycket godis. HAHA skulle gett hon en bulle också om de varit färdiga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0