hår problem


JAg sitter och funderar på om jag ska fortsätta att ha kort hår eller om jag ska spara ut. Tycker om att ha ganska kort hår men det känns tråkigt att fortsätta ha det. Skulle försöka hitta bilder från 7an då jag hade långt brunt hår och då hittade jag dessa. De översta bilderna är tagna med min mobil och det är ungefär sådär våra kort i 7an såg ut haha :P  Saknar den tiden. Nedersta bilden är från 8an. Hittade ingen bild där man ser mitt hår bra men vad tycker ni? LÅngt eller kort hår ?

Kommentarer
Postat av: JD :)

jag tycker du ska testa långt hår sen kan du ju alltid klippa dig om du inte tycker det blir bra. :P

2010-04-03 @ 00:44:32
URL: http://sandree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0