Juce katt och sol



Idag var det en riktig vårdag. Solen 5+ grader och himlen var klarblå. Det är sånthär väder som gör att jag vill fota. Kan inte vänta till sommaren då jag ska fota så mycket jag bara kan. Idag då jag kom hem från skolan skottade jag bort lite snö från min altan samtidigt som jag drack juce och klappade tiger som fick stå modell medans jag fotade. På något sätt lyckades jag få en ganska skarp bild på tigers morrhår vet inte hur det gick till eftersom att min kamera inte är den bästa.

Sen när jag gick in så kollade jag några bloggar, nästan alla hade skrivit om vårkänslor och mopeder. Fick nästan lite lust att ta mopeden ut en sväng.

Kommentarer
Postat av: Evelina (ameb.blogg.se)

Hej, vilka fina och härliga bilder! :)



Ha en bra kväll!



// Evelina

2010-04-12 @ 18:43:59
URL: http://ameb.blogg.se/
Postat av: Evelina (ameb.blogg.se)

Sv: Tack hittad den genom en sida där man kan ladda ner gratis stilmallar. Hittade sidan genom att designadinblogg.se hade skrivit ett inlägg om lite olika sidor!



// Evelina

2010-04-12 @ 19:00:30
URL: http://ameb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0