När man inte kan bestämma sig.

Jag har alltid ett stort problem att bestämma mig hur jag redigerar en bild. Ofta blir det mesta snyggt men bara på olika sätt. Det beror helt på vilken känsla jag vill framkalla genom bilden.
.
Idag så har jag dragit en massa lampor fram och tillbaka för att försöka ljus sätta bilderna. Synd bara att jag har en sån dålig kamera att det inte finns IR öga så att man kan ha en trådlös fjärrkontroll att ta bilder med. Allt blir så omständigt. fick till och med ta en som och försöka trycka på avtryckar knappen. Jag skulle vilja att självutlösaren ställde in fokusen just innan den tog kort istället för innan den börja räkna ner för att ta kort. Tur att man har Elvis som kan ställa upp ibland.
.
Bloggen kan se lite konstig ut nu för jag har ändrat storleken på bilderna men det ordnar sig då ändringarna har laddat upp sig.

Kommentarer
Postat av: Ada

Hm... Vad menar du med att du inte kan ha fjärrkontroll? ;s

Man kan ju köpa fjärrutlösare för en ganska billig peng...

Eller vad är det du menar? :)

2010-12-02 @ 21:42:05
URL: http://adakadabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0