Ellen kom och var barnvakt åt mig och Elvis

Ikväll så var jag tvungen att vara barnvakt åt Elvis. vi hade planerat att ta våran jungfrufärd på skridskobanan. Jag frågade Ellen också om hon ville följa med.det ville  Så alla tre drog sig bort mot skridskobanan på täfteå skola. Det var riktigt kul. Synd bara att jag har så ont i foten sedan jag stukade den i torsdags förra veckan. Egentligen kanske det inte var så bra för min fot att jag åkte men jag kunde inte hålla mig.
ÅÅÅÅh jag kom nyss på att jag glömde lämna in svenska uppgiften i fronter. Jag kom på det 6 min försent och inlämnings saken hade hunnit stängas. Men jag skickade det i att e-mail jag hoppas verkligen att det går endå.
Fan altså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0