Into the wild

Bilden jag ritade blev inte riktigt som jag tänkt mig . Men bättre lycka nästa gång ? :) jag har iallafall ritat av han från into the wild. Into the wild är lätt den bästa filman jag sett. Jag älskar den ljuset, Känslan, musiken hela filmen är så fin. Den får mig att vilja göra saker. Ibland när jag ser filmen så kan jag nästan inte se klart filmen för att jag blir så sugen på att göra en massa saker. Det kanske låter negativt men det är egentligen positivt.
'
Jag har kommit på mig själv med att vilja fota, sticka, bada ,rita, göra film,spela gitarr, flytta ut i skogen, äta äpplen och mycket mer. Den här filmen får mig att vilja göra saker jag älskar att göra. Det kanske är därför jag älskar den så mycket. Om jag nu skulle säga vilken film som är min favorit film så måsta jag nog såga med handen på hjärtat att into the wild är min favorit film.
Om
ni söker på Eddie Vedder på spotify så kan ni lyssna på lite musik från into the wild.
.
Oj jag som skulle lägga mig tidigt idag och läsa Harry Potter. God Natt

Kommentarer
Postat av: CJ

Fantastiska bilder!

2010-12-08 @ 00:23:04
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0