Nico di mattia

Jag upptäckte Nico di mattia då jag var 13 är gammal. Jag blev helt paff då jag såg hans videos för första gången. Jag visste inte ens att man kunde rita så där bra innan. Det var ungefär då jag började lära mig photoshop också. Sedan dess har jag alltid velat ha en ritplatta. Dock så har det varit en sak som jag glömt att önska mig endå för det är ju en sak som inte så många andra har och man glömmer lätt bort att den finns.
.
Men så för ett år sedan så kom jag ihåg att önska mig en i julklapp tack vare Robin. Nu har jag snart haft den i ett år. Har inte hunnit rita så mycket på den och jag är långt ifrån lika bra som Nico di Mattia men varje gång jag ser hans videos så känner jag att jag vill rita på den.
.
Kolla så jävla awesome han är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0