Saudi Arabien

Det här en en jättegammal bild jag som jag tog för 4 år sedan då jag bodde i Saudi Arabien. Den är tagen med en helt vanlig digital kamera som jag nu har photohoppat.
.
Bra saker:
I helgen ska jag åka snowboard.
Imorgon ska jag åka skateboard.
Jag har massor av roliga Adobe program som bara bara väntar på att få installeras.
.
Dåliga saker:
Vi fick säga adjö till våra high tech skåp idag och flytta in i några gamla sunkiga skåp
Vi hade matteprov.
Jag har varit trött hela dan så jag har somnat flera gånger på en massa olika ställen.
.
Det var typ allt.
Jag funderar på att göra bloggen lite smalare för den blev för bred förra gången tror jag.

Kommentarer
Postat av: ellen

det är allvarligt väldigt jättecoolt att du bott där!!! haha :D

sött barn föresten. Alltså det där djurbarnet ^^. eller det kanske är en dromedar. Vad vet jag(R)

2010-12-15 @ 23:44:52
URL: http://vikstromellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0