Tiden går fort då man har roligt

Ikväll så har jag städat lite i mitt rum. Då hittade jag en massa jättegamla bilder jag ritat då jag var 12-13 år gammal. Egentligen så är det ju bara 3 år sedan. Det låter inte som att det var så jätte längesen, tycker jag i allafall. Men man hinner utvecklas ganska mycket på kort tid. Fast jag har inte egentligen ritat så mycket för hand på sista tiden.
.
Jag hittade typ inga fler teckningar hemma heller. Men de två teckningar ni ser  längst ner är ritade lite senare. Så jag tycker man utvecklas ganska snabbt endå. Jag blev helt inspirerad av dessa teckningar så jag tänker rita lite nu. Om jag orkar göra den klar och inte slarvar kanske jag lägger upp den också . :)

Kommentarer
Postat av: ellen

Alltså, du är typ min förebild. Du ritar så galet bra! Tänk att de där ändå var längesen och ändå var det asbra. Du är allt en kreativ person du.

(Y)

2010-12-06 @ 23:27:08
URL: http://vikstromellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0