Två vaser



Idag så har vi haft Svenska nationella i 2h 40min vilket är den längsta tiden jag haft prov. Jag satt där tiden ut men jag blev klar efter en timme men sen renskrev jag 3gg! Vill verkligen inte han något slarvfel fast jag vet att jag kommer ha det endå för det brukar alltid vara så. På nått sätt så tyckte jag att det var roligare att ha prov hela morgonen än att ha vanliga lektioner. Brukar alltid vara jättenervös inför prov men så var det inte denhär gången det känns.....konstigt ...men bra :) Kanske har kommit övar min rädsla för att misslyckas på prov brukar ju nästan aldrig misslyckas men chansen finns ju.

Som ni ser på bilden ovan så använder jag typ 2 vaser som kikare....typ,fråga mig inte varför men jag gillar färgerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0