Blöt


Idag så tog jag med min kamera till skolan för att jag skulle använda den på bilden. Såklart så glömde jag den på bussen men jag märkte det ganska fort så jag ringde och då skulle jag gå och hämta den efter skolan. På idrotten så hade vi snörugby och det var riktigt kul förutom att jag glömt ta med mig bra skor så jag tappa känslen i fötterna för att skorna blev helt fylda med snö.

Så när jag skulle gå och hämta kameran så fick jag gå i blöta skor och dessutom så vissta jag inte vägen till abrammsons buss så jag frågade en gubbe som sa att jag skulle gå till generalsvägen. Så jag gick dit men jag hittade det inte så jag fick ringa till Amanda och fråga vägen och då visade det sig att jag gått åt helt fel håll med blöta skor och allt. Tillslut så kom jag fram efter att har irrat runt i sävar i en och en halv timme. Men motion är bra men det är inte kul med blöta skor.

Ett STORT tack till Amanda som hjälpte mig att hitta vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0