Fågel fisk eller mittemellan

Idag har jag vartit ledig hela dagen för att det var studiedag. Dessutom så fyllde elvis 8år idag så jag tänkte att jag skulle vara med han hela dagen.

Dagen började med att vi vaknade och då fick elvis öppna paket sen började jag göra vofflor till frukost ( Vi vaknade kl 9 för att vi skulle hinna göra massor av saker) Sedan tog vi en trevlig sparktur till ica för att köpa tårtbakar grejer. När vi kommit hem och bakat tårtan så började vi ta bilder. Vi har tagit över 200 bilder bara idag! Blev blev väldigt trött av allt tårtbakande och korttagande så det slutade med att jag slumratill på soffan medan Elvis spelade Halo på xboxen.


Påväg hem från ica.

Tror att det är den godasta tårtan jag har ätit. Den är fylld med mosade jordgubbar och brödet är hembakat.

Nu måste jag ta mig tid och försöka plugga no för vi har löxförhör imorgon.

Kommentarer
Postat av: amanda

så jävla cool bild den sista är:P

2010-02-11 @ 17:06:42
URL: http://asthee.blogg.se/
Postat av: ellen

oj vilken fin tårta :D

haha bilden längst ner xD, men det var ändå cool:)

2010-02-11 @ 17:16:36
URL: http://ellenellenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0