Här på bilden nedan ser ni en som nyss tagit skoterkortet :D



Team artic

Idag så har jag varit ute och kört skoter hela dagen för att jag har tagit skoterkörkort. Det var en av de roligaste gångerna jag varit och kört skoter. Det gick jättebra Men det var jobbigt att dra lös skotrarna då vi körde fast på spåret deet hände ganska ofta för det var så lös snö. Han som skulle leda oss filmande oss när vi körde för att han ska lägga ut det på hemsidan så ni kanske får se sen. Provet var väldigt enkelt också fattar inte ens att jag var nervös,borde verkligen sluta jaga upp mig för såna saker.

När jag kom hem så hade Elvis just haft sitt kalas och då kom Ida med familj och farfar. Då satte sig ida och jag i sängen och kollade i skolkatalogen. När man jämför olika bilder så ser man varkligen hur mycket alla har vuxit fast man inte har tänkt så mycket på det innan. :) Känns jättekul att träffa Ida det var längesen sist <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0