Jag borde sluta tänka på det jag vill göra och istället göra det jag borde göra

Just nu känns skolan jobbig för jag har jättemycket läxa som jag måsta göra, Men jag har typ svårt att koncentrera mig på det jag ska göra för jag kommer på en massa roligare saker som jag kan göra. För några timmar sen så satte jag mig ner för att träna inför NO provet som vi har på torsdag eller fredag. Men då fick jag syn på min gitarr och kom på att jag vill lära mig spela så jag tänkte att om jag håller i gitarren så kanske jag lär mig hålla den rätt så kan jag endå träna lite på NO provet. Men det slutade med att jag pörjade plinka på gitarren, precis som jag gör på piano. Jag kan som inte sluta spela jag blir som hypnotiserad av det. Det låter typ inte ens fint men det är som kul att det låter och ibland så tänker jag att om jag bara spelar utan att tänka så kanske jag lär mig spla automatiskt och det vore ju kul :)

Dessutom så har vi nån läxa om att göra nån takekarta i SO och jag har glömt boken på skolan. Dessutom så tänker jag inta plåga någon av mina vänner med att fråga ut dem på alla frågor satt då sitter man där utan att ha gjort nåt vettigt.


Glad FETTISDAG eller hur man säger :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0