Jag hatar bussar

Ja nu sitter jag här hemma då jag egentligen hade kunnat vara hemma hos Fredrik och va med kompisar. Gillar verkligen inte bussar, speciallt inte då man missar dem. Som jag då har gjort idag. Skulle vilja bo i sävar, det skulle varit så mycket bättre för att det skulle bli mycket lättare att va med kompisar då. Fast jag kan ju göra lite läxa istället vilket jag behöver göra för vi har 4 prov i veckan. Gränsen är väl typ 3 fattar inte hur vi kan ha 4 prov känner stressen och endå så fortsätter jag att spela gitarr, det är så kul nu tänker jag verkligen bli bra :)

Jag länktar tills det blir sommar så att man bara kan ta moppen och åka vart man vill när som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0