Musli gröt

I tisdags då jag åt musli med mjölk så mojsade flingorna ihop sig med mjölken och det var inte så gott. Då kom jag på att det kanske skulle vara godare ett göra gröt av flingorna. Så imorse så kokade jag gröt på flingona hälde på mjölk och tog jordgubbs sylt till för att matcha de torkade jordgubbarna som fanns i flingorna. Det smakade nästan som vanlig havregrynsgröt förutom att det var en massa frön och grejs i. Är nog mer värt att göra vanlig havregrynsgröt istället för att ta musli. Havregryn är nog billigare än musli men nu har jag provat iallafal.


Det var den här muslin jag använde fast med äpple och kanel.

Kommentarer
Postat av: julia

en ipod. du ber bah om en som passar din kamera, alltså en fjärrutlösare till det märket du har på kameran.

2010-02-06 @ 22:51:10
URL: http://thisismyfabdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0