Tg igår

Igår var jag på tg, det var det jättekul. Emelie skulle egentligen följa med men hon blev typ sjuk men jag for dit endå.
Först så var det som vanligt flum med lite biljard o pingis. Sen åt vi lite semlor när de var slut försökte jag Josefin Marie och jonathan kasta kaffebönor i munnen på varann, tror inte att det var någon som prickade (eller?) Kaffebönorna var nog inte så frächiga iallafall för det var typ prydnad i nån ljustake som alla grävde i med sina snuskiga lortfingrar typ :P

Sen satt vi och lyssnade på när Jesper spelade gitarr och jag försökte lära mig lite också men nu ska jag lära mig A D och G ackorden bra så ska han visa mig hur jag spelar nästa gång.

Men hursom helst så gick vi in i ett rum och började spela sanning eller konka (detaljar bör vi ej gå in på) Det var kul iallafall tills tg stängde så då gick vi hem till Fredrik en stund och fortsatte ett tag till.

Vi tog också en massa kort lägger in dem imorgon för då far jag till pappa och där har jag sladden till kameran.

Bilden kommer från weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0