När snoret fryser till is då man andas.

Nu har jag kommit hem från tg. Det var spelkväll så att vi skulle dela upp oss i lag i mitt lag var Emelie Ellen Pontus Jonatan och en tjej från 7an tror jag. Sen skulle man samla poeng genom att spela en massa olika spel och vårat lag vann. Mitt lag vinner alltid. När man vinner så får man pris också men det blev lite brottom för mig och Emelie för vi skulle hinna med bussen. Så att vi fick springa och det är inte kul när det är 20- grader ute. Snoret i näsan fryser ju till is när man andas ju. Men hursom helst så kom jag på att jag hade tagit en väska som inte var min med omening så jag fick springa tillbaka och lämna den, men som tur var så han vi med bussen endå.


När jag kom hem hade pappa och Marie börjat riva loss tapeter från väggarna i vårat vardagsrum för att de ska flytta sovrumet dit. Fick typ veta det idag efter skolan. Vilken koll jag har :P

Kommentarer
Postat av: emelie

såklart vi vinner, vi e ju bäst! :P

2010-01-31 @ 20:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0