Första världskriget

Jag gillar inte söndagar ,det är alltid då man kommer på att man ska göra läxor och städa.De är värre än måndagar. Imorgon har vi läxförhör i historia det handlar om första världskriget. Jag har nästan inte pluggat något förän nu. Fast det brukar ju gå bra endå även om det oftast inte går så bra som jag vill att det ska gå.

Prinsen från skotten i sarajevo

(Är inte säker få att detta är Franz Ferdinand men annars va det väl en stilig pojke att ha här på bloggen ;)


Ska ju också välja gymnasium snart. Vågar typ inte göra det, även fast det bara är preliminär intagning. Men jag tror att jag har bestämt mig nu.

1.Natur på minerva
2.Entrepenör på minerva
3.Natur på draggen
4.natur på östra

Egentligen ville jag välja Arena natur som andra val men det känns som att jag slösar bort mitt 2a val då för att det är så höga intagningspoeng så att man har inte någon chans att komma in om man inte väljer det som första val.

Anledningen till att jag vill välja natur är för att jag tycker att NO är roligt och att jag inte har någon aning om vad jag ska bli så att jag vill hålla dörrarna öppna.
Minerva gymnasium huset överst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0