Hemkunskap 4 life

idag på skolan hade vi våran första hemkunskaps lektion på hela nian. Vi skulle göra en fruktsallad med en sås och  det gick hur bra som helst. Det blev jätte gott och min grupp blev klar först av alla så nu hoppas jag på ett MVG till sommarn.
Efter skolan så skulle jag och Emelie på ledarutbildning men den började inte förän kl 17.00 och vi slutar 15.00 så då for vi och åkte skridskor och jag försökte komma på vad jag skulle göra på idrotten då jag ska leda skridskolektionen.



Jag älskar ett åka skridskor!



Efter ledarutbildningen så var jag och Emelie med ellen en stund tills bussen kom. När jag kom hem så hade elvis krossat pepparkakshuset så jag smakade en bit, men det smaka gammalt och damm typ. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0