Köra skoter rakt ner i sjön

Kom nyss hem från midgårdskolan ,har varit där för att jag ska ta skoterkörkort snart och då fick man nån bok och häften man ska läsa igenom satt man klarar provet. Det var inte riktigt lika trevligt där som när vi skulle ta moppekortet för att nu var vi bara fyra och två av dem var gamla. Men en kille från moppekursen var där också så det känns lite kul att träffa han igen ett år senare. Har sett ganska många av de från moppekursen på sten. Men inte han med pottfrillan som var så snäll ^^  eller ja han sa att jag var bra på att köra fast det gick dåligt. Men jag är fakiskt bra det är bara lite annars med vespa. Gillar inte vespor.

När jag kom hem så hade marie tapetserat färdigt och det blev riktigt fint faktiskt. Som modernt även fast det inte passar ihop med resten av huset men det bler väldigt bra endå . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0