Skridskor

Nu är jag hemma från skolan och sitter och äter på hemmagjord blåbärskräm.

Idag så ledde jag ju skridskor på idrotten och det gick suveränt , det var jätte kul . Jag har en sån bra klass och alla är jätte duktiga.Till och med Magnus (våran idrottslärare) var med på övningarna.

Vi brukar ju sluta tidigt på fredagar och precis då går en buss som man nästan aldrig  hinner med så att vi brukar få vänta på nästa buss som går ett tag efter. Medans vi väntade så gick jag och Emelie till ålderdoms hemmet  för jag hade inte fixat någon prao plats än och jag orkade inte åka in till umeå. Så nu har jag nog en ganska säker prao plats på ålderdomshemmet .


Känns riktigt skönt med helg nu.

Blir nog ingen uppdatering här på bloggen imorgon för ikväll ska vi åka till våran stuga och köra skoter .

Hejsvejs ochTrevlig helg.


Kommentarer
Postat av: Linnea

hehe jååo :P

2010-01-17 @ 15:20:14
URL: http://linneaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0