Två epa raggare som inte kan tanka :P


Igår fick man veta vad man kom in på för gymnasium och jag kom in på mitt första hands val teknik inriktning injengör på draggen. När jag kollade på alla namn i min blivande klass så såg jag att vi var 23st varav 4tjejer. Dessutom såg jag att Emil Nillsson från min förra skola och Linus från Robertsfors också ska gå där så det känns kul att jag vet vilka två i min blivande klass är. Taggar gymnasiet !!!!!

Ikväll så var jag och några kompisar och grillade vid segasjön och sen kom Ida me epan från robban. Efteråt for jag och Ida o raggade runt i i Sävar som var riktigt tomt men vi hade det kul endå, hade verkligen velat följa henne hem men imorgon måste jag ta hand om Elvis för pappa ska bort, men det blir nog bra det me. Det är dessutom Idas hund Frasse på bilden ovan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0