Jag o ida


Bilder tagna med webcamera.

Nu är jag hos ida och vi har bara drygat oss hela helgen. I fredags körde jag moppe hit. Vi bestämde att vi skulle se på film och efter första reklamen så så snarkade vi hejvillt. Det slutade med att vi vaknade upp i soffan kl 9 på morgonen och började städa. Seda for vi till djäkneboda och fixade Idas epa.

Senare på dagen for vi hem och åt pizza. Senare på kvällen kom Elin och Anton  och hämtade oss och skjutsade oss till Jonas i sikeå. Efter ett tad så ville Elin o Anton fara tillbaka till djäkneboda så då bestämed jag och Ida att vi skulle fara och hyra en film på OK men det var bara 5 min kvar tills det stängde så vi fick skynda oss in. När vi väl var inne på ok och stod vid filmerna så började de släck ner så vi tog bara nån film.

Sen så ville Jessica att vi skulle komma tillbaka till sikeå så vi tog mopparna dit en sväng. Väl  framme så pratade jag med några samtidigt som vi åt blommor och jag insåg att jag kanske vill byta gymnasium till ingenjör. Fast jag gillar typ int draggen så jag vet inte. :\

Ca kl 00 så for vi hem till robban och då började vi se hajen 2 på tv men det slutede med att vi båda somnade i soffan och josefin började ta kort på oss :P

Så har våran helg varit Nu tänker vi typ se filmen vi hyrde för vi hann ju inte se den igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0