Kulturnatta

I Lördags var jag Ida och Linnea på kulturnatta. Först så åt vi lite på subway och blev riktigt mätta. Sen började vi gå runt o leta midgårds scenen men vi hittade den typ inte så vi gick bara omkring och pratade med folk. Mycket folk var det där också och man träffade folk man kände helatiden. Dock så såg vi typ inte på några band bara en de hette typ sumuntied eller nåt, men man far typ mest dit för att träffa folk inte för att lyssna på musik även om det är det som är meningen:P

Vi gick också ner till kajen en stund och pratade med några sedan kom en läskig gubbe och frågade något om öl men jag kom inte ihåg vad han sa men han va typ full så vi gick därifrån. Men mycket trevligt folk träffade vi iallafall riktigt trevligt men jag glömde nästan bort att ja hade kameran med mig så jag tog typ inga bilder men några ser ni här iallafall:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0