Fyck you Sävar!

Jag har så ont i ryggen att jag får ont i huvet., kan nästan inte röra mig. Måste ha skadat den högra handleden ochså för den gör jätteont. Jag hatar Täfteå och Sävar. Så himla onödigt att vara skriven i Sävar så att jag måste åka till Sävar enbart för att fara på vårdcentralen eller tandläkaren när jag aldrig är där annars. Nu får jag gå och plågas av ryggont och typ halvt bruten handled. Tänk om ryggen går av och blir förlamad eller nåt?Eller så har jag kanske fått en järntumör som förstör min ryggrad. Om jag har såhär ont kommer jag ju inte kunna vara med på idrotten heller :( Vi som skulle ha handboll o allt....................


Bilden här har inte alls med inlägget att göra jag fick bara lite inspiration till att göra nåt nytt. <3 dåligt att det blev ett sånt deprimerande inlägg men man har ju sina dåliga dagar ibland.


Imorgon ska jag ialafall fara till vindeln får hoppas jag mår bättre då.

Kommentarer
Postat av: ellen

2010-11-19 @ 10:46:52
URL: http://vikstromellen.blogg.se/
Postat av: ellen

oj jag råka skicka en tom kommentar(Y) xD

jag tänkte säga att bilden där är otroligt fin :D och att sävar är djävulen själv och att du har ont i ryggen är hemskt. Jag hoppas verkligen att du blir bra jättesnart! :o

2010-11-19 @ 10:50:48
URL: http://vikstromellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0