Ledsen av lycka

Lite gamla bilder från sommarens fantastiska och underbara resa till frankrike. Åååå ni kan inte förstå hur mycket jag vill tillbaka. Men livet går vidare. Ska ju träffa mina härliga och sköna stockholmare på jul lovet <3  (Y)
Ska sova, har tänkt så flera timmar nu men det är inte lätt när man vill hinna så mycket på så lite tid. Idag var jag ju hos Syon också för att se om jag vill gå kvar på Teknik ingenjör programmet. Har ju lite andra intressen än de flesta där och det kändes om att jag inte kunde hålla på med allt det kreativa jag vill göra. Jag funderade på att byta till media men hon sa att det kanske var för sent och att det inte fanns plats.
Men det gör ju inget om jag får gå kvar för jag har ju en jättebra klass och vi får ha en massa roliga ämnen. Sen så tänker jag välja till webdesign, bild oeller nå andra ämnen. Det fanns också möjlighet att gå över till midgårds skolan och ha lektioner där. Jag tror att jag skulle kunna trivas på vilken gymnasie linje som helst bara jag har rätt inställning och motivation.
Jag känner på mig att imorgon kommer det verkligen bli en bra dag.

Kommentarer
Postat av: emma gustafsson

du ska veta hur mycket jag saknar saint-malo och allting där! ibland saknar jag det så mycket att det gör ont :(

2010-11-21 @ 21:57:34
URL: http://nattstad.se/emmagustafsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0