Verkstad goes konst

Dessa söta små figurer har jag gjort av överbliven metall på verkstads lektionen. En av dem har till och med ett hål uppe på huvudet så att man kan sätta i rökelser där. Kändes ganska kul att göra nåt kreativt och egen påhittat istället för att stå gå exakt efter ritningarna och göra en tving. Rökelserna jag köpte på indiska luktar väldigt gott. Brukar inte ha dem tänd så ofta för de lukter godare då man inte tänder dem. Så data nördig jag är som fortfarande sitter fastklistrad framför datorn fast jag tänkte sova.

Kommentarer
Postat av: ellen

sopsortering(Y) haha =)

men gu tack, det får man av din me. älskar dina bildeer! :D

2010-11-17 @ 20:26:41
URL: http://vikstromellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0