För att JAG är skyddsombud och JAG ska se till att detta inte händer





Lista över livets frågor.

1.Varför ska ämnet arbetsmiljö och säkerhet finnas? Varför ska vi ha prov på det imorgon ?

2. Varför är kattungar så mysiga och gulliga och varför öppnar min katt ytterdörren?

3. Hur kan mateaboken väga så mycket? Det känns som att man fyllt hela väskan med sten när man tar med sig
matteboken hem. Kan stressen av olösta matteuppgifter väga? 

4. Varför köper pappa alltid en massa äckligt godis som alltid blir kvar sist i godispåsen?


5. Sikeå tunnbröd är det godaste som finns varför upptäckte jag inte det förän nu ?


Hur kan det vara så att man går och lägger sig sent fast man vet att man kommer vara jättetrött morgonen därpå ?Ska ialafall sova nu God natt sov gott. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0