Göteborg



Imorgon ska jag fara till Göteborg och träffa alla dessa godingar. De på övre bilden ska jag bo på vandrarhem med så vi kommer nog hänga på stan sen blir det reunion party med några från de nedra bilden. Kommer bli jättekul.

Förövrigt så har jag harft en trevlig kväll på stan vi blev utkastade två gånger, lyckat ? Först från NTI för att vi inte var uppskrivna på en lista och sedan från max för vi hade inte köpt nåt. Så kan det vara ibland. Innan det så var jag med ida.

Dassutom har Daniel blonderat håret. Schnyggich han är <3¨

Nu ska jag sova så att jag orka med flyget och den awesome dagen jag kommer ha. God natt trevlig helg!!

  

Kommentarer
Postat av: ellen

2010-10-22 @ 23:45:57
URL: http://vikstromellen.blogg.se/
Postat av: ellen

oj jag råka trycka enter, det är därför jag har en kommentar där det inte står något :]

2010-10-22 @ 23:46:58
URL: http://vikstromellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0