Göteborg

Göteborgs resan blev väldigt lyckad. Det blev mycket kortspelande, fika och gitarr spelande. Dock så tycker jag att reunion party var lite över skattat för att vi skulle typ haft like kul även fast vi inte varit där tror jag . Det var lite synd att det var så många som inte kom. jag trodde att det skulle vara fler. Men vi hade mycket kul endå.

Alla är så trevliga och snälla, jag hoppas verkligen att det blir fler Göteborgs resor. Kom hem kl 6 inatt så jag har bara sovit två timmar inatt så jag är väldigt trött. Ska nog fara hem från skolan nu och sova lite. Sen blir det massor av matte räknande för imorgon är det prov.
Sov gott!
Å jag längtar tills nästa gång jag kommer till Stockholm och hälsar på. <3<3 saknar alla redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0