En balkong som inte är fransk

Idag efter skolan så ville jag skejta i sparken för första gången någonsin men det ville inte Ellen. Hon ville istället att jag skulle komma hem till henne och mysa på balkongen. Emelie och Natalie kom också dit. Hon hade bakat en nöt kaka fast hon hade råkat ta agara agara? (ett vegetarisdkt gelatin) istället för ägg substitut så den blev inte som den skulle bli.Men bra endå :P
.
Nu tänker jag gå och göra kräm på torkad frukt för att annars kommer jag aldrig äta upp det. Fast jag har aldrig gjort kräm på torkad frukt förr men jag tror att det kommer bli gott :) Eller jag hoppas iallafall.

Kommentarer
Postat av: Natta

nej men fy, vad är dethär för hemskt ansikte! XD Gud .. va fel det blev =w=

2011-04-15 @ 15:25:40
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

that was phenomenal :)

2011-04-15 @ 15:29:05
URL: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0