FINA BILDER MED KÄNSLA PÅ NÅGOT SÄTT

Luggen skall växa ut !!

Blogg tips:WE LIVE YOUNG

Fina BILDER MED KÄNSLA PÅ NÅGOT SÄTT
-
Jag hittar ständigt på nya sätt som jag vill fotografera på. Jag har så svårt att bastämma mig för hur jag vill fota. Om jag vill fota fina ljusa moderna bilder, varma lite mer gammeldags, färgglatt, svartvitt, Halvfuliga bilder med hög kontrast eller i motljus. Jag vill kunna bastämma mig. Men det är kul att fota iallafall. Oavsett hur jag fotar och vilken stil jag använder mig av :) (måste börja smygfota lite mer så att alla inte fejk smajlar på alla bilder helatiden :P)


Kommentarer
Postat av: Ada

När du skrev att du inte vet hur du vill fota så var det mer redigeringen du syftade på kanske? Eftersom du pratade om svartvita bilder med hög konstrast, färgglatt osv.

Jag förstår att du velar och provar nya sätt att redigera för det gör jag med. Förut har jag älskat ljusa kalla bilder men eftersom solen är framme nu har det blivit många varma motljusbilder.

Det jag ville säga var; att oavsett hur du redigerar dina bilder kan man verkligen se att det är dina bilder. Det är någostans i själva bilden och inte i redigeringen du verkligen har satt din prägel. Och det, tycker jag är det allra viktigaste. :)



haha lååång kommentar.. ;p

2011-04-25 @ 09:43:51
URL: http://adakadabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0