Lovet är slut och jag är inte glad

Det här lovet har varit superbra förutom en sak. Jag har inte varit nåt med Ida... Men det får väl bli snart :)? Det känns som att jag helt glömt bort hur det är att gå i skola. Jag vet inte alls vilka läxor vi har eller vilka prov som väntar mig.Det här måste verkligen vara det första lovet då jag helt har kopplat bort skolan utan att tänka på nånting som har med den att göra och bara ha lov. Allt är bra och jag borde sova så att jag är pigg imorrn. Tänka att förut så brukade jag längta till skolan då jag hade lov, det gör jag inte nu. Men nu är det inte länge kvar till sommarlov :D

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Önskar en fin ny vecka. :-)

2011-04-26 @ 09:49:23
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0