Gaaah läxorna kommer!

Det är hemskt det där med läxor. Speciellt om man kommer på att man har en bortglömd läxa också. Idag så hindrade det mig från att fara på skejten och att vara med Daniel. Hemskt men sånt e livet. Synd att jag inte han uppdatera idag så mycket. Men jag får väl göra det imorrn och i helgen. Jag har dessutom några helt fantastiska planer inför helgen. jag kommer väl fota och sånt (som jag alltid gör) Sen så vill jag rita en till promarker teckning, hittils har jag bara ritat en som jag tyckte om. Jag kanske borde börja skissa på en nu så att det bara är att börja måla då jag känner för det. Förarbetet är ju väldigt viktigt har jag märkt.
.'
Imorgon tror jag nästan att jag ska cykla till skolan om det är sol :D Om inte så cyklar jag väl till Daniel iallafall :P

Kommentarer
Postat av: Robert Cayden

Vinnaren av dagens blogg är korad! Kika in på min blogg för att se om det var du! :) Om du inte vann är det bara att anmäla sig igen, lika stor vinstchans för alla eftersom att jag lottar vinnare.



Kramar!

2011-04-07 @ 23:27:36
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0