Basisk mjölk

Jag har nuss suttit och druckigt mjölk endast för attt den är mer basisk än de kiwisar jag nyss tryckte i mig och fick min mun att  börja svida. Det funkade litegran men det svider fortfarande.  Jag vet att minuppdatering i helgen varit lite låg.Men jag har gjort en massa andra saker, som tex gått från mariehem till ersboda mitt i natten, varit hos min älskade Daniel, chillat på stan med Ellen, Björn och Norman.
.
När jag skulle fara hem så tog jag fel buss så att jag hamnade på carlshem där jag aldrig varit förut och var tvungen att navigera mig med det stora gröna tornet som man såg i horisinten. Efter allt det så blev jag helt utslagen och slängde mig på soffan och somnade. Men vi har fysen fullt i grejer= KAKOR så livet leker endå. Trots bilden på Palt som inte på något sätt har med inlägget att göra förutom att han bor på mariehem och flåsar rök för att jag sa åt honom att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0