Hippie buss

Dagen till ära så lägger jag upp dessa bilder tagna för ett och ett halvt är sedan då jag nästan jag nästan just fått min kamera. Tycker att hippie busser ser coola och glada ut. Skulla vara helt awesome att åka iväg på en liten semester i en sådan buss tillsammans med kompisar och min blivande skataboard och en gitarr. Måste bli av någon gång i framtiden ;)  Istället så sitter man här i mitt iskalla rum och försöker värma mina iskalla fingrar med hårtorken samtidigt som jag kör två element och en motorvärmare på full effect och endå är det bara 15 grader i mitt rum :P Brr.
.
Kan tilläggas att jag suger på matte och att jag inte gillar matte. Därför tror jag att jag ska ändra mitt blivande yrkesval från ingenjör till industri designer.  Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0