Jag hungrig

Jag blev så mätt på semlan jag åt hos Emelie att jag har gjömt bort att äta men nu när jag såg dessa bilder på omeletten jag gjorde imorse så blev jag hungrig. Den var jättegod gjord på vegetarisk bacon,tomater,persilja,keso,ägg,mjölk, peppar och örtsalt. Måste nästan göra en till omelett nu för jag är hungrig och den går fort att göra. (kan tilläggas att den inte blev så fin då jag tagit upp den ur stekpannan)
.
Det känns som at det blivit värsta trenden att ha halv åtta hos mig hemma. Själv så är jag så jävla bra på att laga mat så jag skulle nog ta hem det hela och de andra skulle inte ha nån chans så jag få inte vara med :P  Men jag nöjer mig med att äta min egen vegetariska omelett. Detta bekräftade att jag har gått vidare i livet och ska sluta bry mig om det som var.

Kommentarer
Postat av: ellen

hm.. det kommer nog inte smaka blodpudding om man tar brysselkol och sojabönor. Men de va en bra ide de där med blodproven(R). Fast.. då är det kanske bättre å bara köpa blod av en privat slaktare och göra själv :)



Ofta det är en trend att köra halv 8 hos mig? :O jag har inte hört att nån annan kör de. jag trodde vi gjorde nåt orginellt (A)



Och en sak till, jag älskar den där bilden på omeletten!! Till och med dom som har anorexia (hemskheter:( ) måste bli sugna när de ser den där bilden :D

2011-02-07 @ 15:01:22
URL: http://vikstromellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0