Sockerberoende

Lite tråkig bild kanske för jag har visat den några gånger förut men den passar in på ämnet.
.
Jag kom nyss in på en sida om sockserberoende där en tjej berättade om hur hon hade kämpat mot beroendet för att få leva ett hälsosammare liv. Då läste jag om allt som socker är dåligt för. Det var ju jättemycket fast allt är ju dåligt i allt för stora mängder. Men jag har kommit på att jag äter för mycket socker och jag vill inte bli lika beroende som dendära tjejen var. Så nu ska jag gå och hälla ut allt socker vi har i vårat skafferi i soptunnan och jag kan inte dokumentera det heller för jag har kameran hos pappa. Lämnade desutom in mitt objektiv på lagning idag. Hoppas ett dom fixar fokusen annars tänker jag köpa ett nytt objektiv som är bättre än det jag har nu.Här är en sida som hon länkarde till för det var därifrån hon fick sin hjälp.
.
BTW MAN KAN VERKLIGEN FÅ CANCER AV ALLT SÅ DET ÄR INTE ÄNNS VÄRT ATT FÖRSÖKA UNDVIKA DET !

Kommentarer
Postat av: Ada

sv; Min inspiration ligger tyvärr på noll just nu så det blir nog ingen uppdatering på ett tag.. :/

Men kul att du saknar bilderna! Eller ja, kul och kul.. :p

2011-02-18 @ 22:23:56
URL: http://adakadabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0