Urk på burk

Anledningen till att jag köpte denna barnmats burk var inte för att jag tänkte haka på kissies diet eller nåt. (en blogg som jag inte brukar läsa och jag fattar inte hur man kan tycka den är bra) Det var för att jag och Ida kom in på en disskussion om barnmat. Så när vi gick på ica så köpte jag en burk bara för att jag aldrig smakat förut. Första tuggan var inte god jag ångrade vad jag gett mig in på direkt men några tuggor senare så började jag tycka att det var gott så det slutade med att burken blev tom. Men nu så känner jag mig hemskt illamående. För egentligen så var det ganska äckligt. Jag tänker då inte ge mina barn någon äcklig barnmat. Dom ska få hemlagad god mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0