Den suveräna spontantårtan

Igår då jag fyllde år så var jag med Ellen på stan efter skolan. Jag hade inte ätit nån tårta så då kom vi på att vi skulle baka en tårta i stan. Så vi for på Coop och köpte godis,sprutgrädde, tårtbotten, sylt och marsipan. Sedan så ringde vi och stoppade David, Jenny och Björn från att ta bussen så att de kunde komma och trycka i sig tårtan med oss. Den blev god och spännande för man visste aldrig vilken godis som gömde sig under marsipanen. Hela tårtan tog slutiallafall. HEHE :P
.
Idag ska jag åka skateboard :D och sen så har pappa troligtvist stämmt pianot idag :D Eller det är inte han som har stämmt det.Han har betalat en annan snubbe för att stämma det :P
.
Ursäkta för de inta allt för snygga bilderna :P

Kommentarer
Postat av: alice

ser gott ut :D

2011-02-03 @ 17:29:38
URL: http://kefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0