Å dag, denna ljuvliga första skoldag

Bara för att det var den första skoldagen idag så tänkte jag roa er med denna otroligt intressanta katt. Eller intressant och intressant. Katter är fina och roliga att ta kort på men själv så finner jag inte kattbilder väldigt intressanta. Katter ser oftast likadana ut vilken dag det än är. Samma sak med blommor. Det kan vara fint ibland men att ha allt för många bilder på dem är tråkigt . Katter vill man gosa och mysa med det är mycket roligare än att sitta och stirra på dem på kort. MEN ibland så gillar jag det, detta bara en åsikt.
.
.Här har ni iallafall en bild på min underbara katt (som egentligen tillhör min lillebror) Han heter Tiger för er som är intresserade.


Kommentarer
Postat av: Alice

Lägger till dig via bloglovin nu då! :)

2011-01-12 @ 22:08:03
URL: http://kefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0