Det värsta som skulle kunnat hända har hänt!

Jag har tappat bort min kamerasladd! Tyvärr så kan jag inte ladda in några bilder från igår,den sista dagen på året. Tror att jag skall fira detta missöde med att se sagan om ringen som jag inte sett på riktigt förut.
.
Jag kan iallafall säga att det var en lyckad kväll  med pizza, vänner, fotografering, tvättmaskiner och sist men inte minst vackra fyrverkerier. Jag och Ellen dansade till dansbands musik, gömde oss i tvättmaskiner och åt färsk ananas. Jag lärde mig en ny inställning på kameran för att få lite finare kvälls bilder och att jag inte behöver vara rädd för att använda blixten. Året kunde minst sagt inte ha börjat bättre.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0