Emelie

Ikväll så var jag och ellen och såg himlen är oskyldigt blå på bio med denna tjej. Har inte träffat henne på jätte länge så därför försökte jag redigera en jättegammal bild på henne men jag kan konstatera att den inte blev bra. Är så trött men jag tänkte att det hade varit slöseri på tid om jag suttit och redigerat bilden i onödan så jag tänkte lägga upp den här endå. Trots att den inte blev som den skulle. Jag kan lugnt säga att den blev bättre än originalet i allafall :)
.
Kan iallafall berätta att filmen var väldigt bra, vi var nästan ensamma i salongen och Joel jobbade inte där idag. Ha en trevlig natt, det ska jag ha trots sömnbristen jag kommer få.

Kommentarer
Postat av: Alice

Bilden var ju as fin :)

2011-01-15 @ 18:45:14
URL: http://kefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0