Gitarren är stämd

Den här kvällen har varit mycket effecktiv. Har städat mitt rum och kopplat in mina högtalare på datorn som jag har varit utan jättelänge. Jag har ju också tappat bort min gitarr stämmare så nu när ljudet funkade igen så provade jag att stämma efter datorn för första gången genom att höra på tonerna och sedan härma och det gick hganska bra. Men hör ju att det inte blev perfekt men jag orkar inte fixa det nu för nu ska jag spela. Det va typ ganska längesen för jag hade råkat göra min gitarr ganska ostämd förra gången jag försökte stämma den och då gick det inte att spela på den för det lät så hemskt.
.
Eftersom att jag inte haft nå ljud på datorn har jag lyssnat jättemycket på min LP skivor.Jag tror att jag kommer fortsätta lyssna på LP Skivorna för det är mycket bättre ljud än på datorn. Det kan ju kanske bero på att jag har värsta mastiga högtalarna till LP spalaren men endå :P
.
Dessa låtar har jag på LP som jag tycker är riktigt bra. Hade aldrig lyssnat på dem förut. (och ja ELllen det var dessa jag försökte komma på namnet på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0