Kanske är det bara för att världen är vacker

Igår lämnade jag datorn på skolan därför ingen mer uppdatering. Det var bra för då fick jag tid att göra lite läxa.Jag gillar speeden på våra lektioner nu efter jul. Det är stressigt lite konstigt att jag gillar det men det känns som att man får nånting gjort .
.
Ikväll ska jag ju åka skateboard, de skulle egentligen bygga om alla ramperna å sånt men de sköt upp det . Ska se om jag klarar att göra sånt där tjolahopp grejs i rampen. Har aldrig klarat det och jag har glömt vad det heter. Man känner sig så bra då man klarar saker.
.
Bra dag och det är sol ute. Fast när jag kommer ut från skolan så är det mörkt igen. Vintern suger.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Fin bild, gillar ljuset och färgtonerna!

2011-01-20 @ 20:41:42
URL: http://matildabacker.blogg.se/
Postat av: Linda (foto)

jag säger samma som den förra: jag gillar ljuset i bilden! :) & det ser väldigt kallt ut

2011-01-20 @ 22:39:19
URL: http://lindanathaliesjolund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0