Kurrande mjuka små katter

Katter måste verkligen vara världens mysigaste djur. Jag skulle göra vad som helst för att hålla en av mina gosiga små katter i knäet just nu. Gud så mysigt.
Mår bättre idag men jag är fortfarande sjuk. Tror ska gå ner och baka lite kladdkaka tror jag. Baka är en sorts terapi , eller nåt borde göra det oftare. Eller borde jag rita nåt ? Kanske var en idé. Ska först se om jag hittar lite inspiration på internet. Det är oftast så jag brukar göra då jag vill rita. Det är alltid så svårt att bestämma sig om vad man ska rita.
.
Som ni ser så har jag lagt till kategori knappar där uppe i headern tycker att det blev ganska bra men jag ska ändra dem lite mer fast det orkar jag nog inte göra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0