Shutter island med Leonardo DiCaprio

.
Idag efter att jag, Ellen och Natalie varit på stan så insåg jag och Ellen att Bräntberget var stängt. Därför blev det ingen skidåkning idag. Men vi kanske far på fredag istället. Vi hoppas på att Emelie också följer med eftersom att vi saknar henne och att hon borde höra av sig lite oftare.
.
Men istället för att sitta och deppa över våra ogenomförliga planer så såg jag och ellen på film. Vi såg Shutter Island. Den var verkligen jättebra, den bästa filmen jag sett på länge. Jag vet inte om ni är intresserade av en recention av filmen eller nåt men jag tänker iallafall inte skriva en. Google it !
Då Ellen farit hem så såg jag en till film vid namn Inception också med Leonardo di caprio i huvud rollen. Den var också bra. Fast inte riktigt något speciellt. Leonardo di caprio brukar typ alltid vara med i bra filmer.  Iallafall alla de jag har sett.
Tex. Titanic, The Aviator, The departed, Blood Diamond, Shutter island och Insception är de filmerna jag har sett som han har medverkat i. Alla har varit otroligt bra.
.
Ja här tog mitt film inlägg slut jag känner mig sjuk och kanske ska se en till film bara för att jag kan. Jag och Ida hittade en massa filmer vi kunde se då vi var inne på hemmakväll och skrev ner alla de filmerna vi ville se. Kändes lite fult att stå där och skriva ner dom men vad gör man inte för att få se lite film ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Varför är just den filmen din favorit? :P

2011-01-06 @ 04:23:42
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0