Solen vart tog du vägen ?

Det känns verkligen som att jag inte sett solen på flera månader. Kanske för att jag sovit tills det hunnit bli mörkt igen. Det är inte lika kul att ta bilder i mörker. Jag längtar tills det blir sommar och solen är uppe helat nätterna. Då är det också mycket enklare att stiga upp på morgonen. Oftast så brukar jag tycka att det är lite mysigt då det är mörkt och kallt med en massa snö men nu är jag less. Ska iallafall försöka vända tillbaka dygnet så att jag får se lite ljus. Har endå inte så mycket annat för mig då jag är sjuk förutom att se på film och äta apelsiner. Film och apelsiner är inte så dåligt egentligen men att vara sjuk är hemskt.
.
Jag längtar verkligen efter att vakna upp på morgonen av att solen skiner in genom förnstret. Dom sista degarna innan sommarlovet så kliver jag ibland upp tidigare innan jag  far till skolan och äter frukost ute i hammocken.Det är livs kvalité.

Kommentarer
Postat av: Ada

Jaa, hata mörkret! D:



Ska kanske ut och ta en fototur på skidor imorgon med en kompis. Och då måste det bannemej vara sol! Annars...

2011-01-06 @ 21:20:54
URL: http://adakadabra.blogg.se/
Postat av: Ada

sv; Haha det är regndroppar som studsar mot ett bord ;p

2011-01-06 @ 22:55:23
URL: http://adakadabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0